Sunday, June 7, 2009

TERAPI SPA



Satu-satu nya Terapi Spa yang mampu merawat hampir semua penyakit di dunia ini, InsyaAllah. Diiktiraf oleh doktor di seluruh dunia sebagai peralatan perubatan. Mandian Spa ini mampu melancarkan perjalanan darah ke tahap yang paling cemerlang. Merawat serta menguatkan tulang dalam badan. Kerana segala penyakit berpunca daripada darah dan tulang. Sila kunjungi kami untuk mencuba sendiri mandian yang menakjubkan ini.
Mesin SPA Mudah Alih ini, telah menerima 7 pengiktirafan dunia & melepasi tahap piawaian Asia & Eropah. Antaranya CSA, CE, DNV, NISOH, IEC, FDA dan mendapat sokongan perlindungan insuran bernilai 1juta USD dari AIG. Selain selamat (100%) digunakan & tiada kesan sampingan, peralatan ini telah diiktiraf sebagai peralatan perubatan hospital yang cemerlang di lima(5) buah hospital Thailand.

Di Malaysia, trend global ini baru bermula malah masih di peringkat permulaan & ramai yang tidak sedar tentang kehadirannya.

Lima Manfaat menggunakan Spa Terapi Cleopatra

1. Haba dalamanrasai panas menyenangkan dari far-infra-red menusuk haba ke dalam tubuh anda, memanaskan tulang dan organ dalaman yang meningkatkan pengaliran darah.
2. Urutan seluruh badanmengurut 320 titik utama akupunktur seluruh tubuh. 5 minit mandian setara dengan 1 jam urutan profesional. Gelombang supersonik memberi anda lebihkurang 1127 urutan per saat seluruh tubuh.
3. Pembersihan mendalamKulit merupakan organ terbesar tubuh dan paru-paru ialah yang kedua. Benarkan gelombang ultrasonik membesihkan pora dan kulit tanpa dikasari gosokan sabun.
4. Kesan SenamanUjian prestasi dijalankan oleh Dr Pulket PhD:Penukaran haba dihitung ialah 1158 k/cal dalam masa 10 minit dalam SPA = 3.5km larian.Bersenam sambil menikmati kesantaian SPA. Inilah mesin untuk orang sibuk atau yang malas bersenam atau yang kurang upaya.
5. Mengurus badan, kecantikan dan bentuk badanRasailah badan anda diurut oleh gelombang ultrasonik dan nanion meusuk ke dalam kulit dan menggalakkan sel. Kulit menjadi lebih mantap dan licin. Selepas menggunakan Spa ini selama 15 minit badan anda membakar 300 hingga 400 kalori. satu kaedah untuk mendapat kulit yang lebih berseri dan tubuh langsing.
Minyak SPA Moya dibuat khas di Jerman dengan 100% ekstrak tumbuhan.
Ada 7 jenis minyak esensial yang dirumus khas untuk kegunaan bersama alat spa. Minyak ini mempunyai sifat aromaterapi dan penyerapan ke dalam kulit yang baik.

MANDIAN BUNGA (AROMATERAPI) DAN MANDIAN GARAM (GARAMTERAPI)
KURANGKAN TEKANAN UNTUK HIDUP LEBIH SELESA DAN RELAKS.

Moya klasik SPA, minyak mandian aromaterapi, penuh dengan bauan segar tumbuhan. Ia berfungsi untuk mengimbangi badan dengan minda dan juga semangat. Bauan minyak mandian aromaterapi membuatkan anda segar, melegakan minda dan memulihkan hibaan semangat. Kehidupan moden penuh dengan kesibukan, tekanan, dan gegas yang memenatkan, serta menghidap insomnia dan tabiat kurang senaman. Tanpa disedari tekanan pada otot menyebabkan gangguan peredaran darah pada keseluruhan badan terutama pada hujung jari tangan, kaki dan sebagainya. Justeru, otot menjadi sakit dan keras, seterusnya mengakibatkan pelbagai penyakit tanpa diduga. Oleh sebab itu, penggunaan minyak mandian aromaterapi, penting untuk anda bagi merehatkan otot dan bertenang-tenangan terlebih dahulu dalam santaian masa secara terancang. Haruman daripada minyak mandian aromaterapi memberi hasil yang berlainan, yang boleh melegakan tekanan emosi, menenangkan minda, merehatkan dan menghilangkan keletihan.

No comments:

Post a Comment